2011. augusztus 4., csütörtök

A körülmetélésről - miben más? III.


A korábbi pár posztban a körülmetélés és az önkielégítés viszonyáról írtam, hiszen ezt a területet övezi a legtöbb tévhit. Közkeletű hiedelem, hogy körülmetélten nem lehet önkielégítést végezni. Az előző két bejegyzésben igyekeztem rámutatni arra, hogy igenis lehet, sőt, mi több semmiféle segédeszköz (pl. síkosító) nem kell hozzá.
Az viszont majdnem biztos, hogy - velem ellentétben - nagyon sok körülmetélt inkább választ olyan technikát, amelyhez elkél némi síkosítás. Vajon miért van ez így? Bár biztosan nem tudom ennek az okát, gyanítom, hogy alapvetően arra vezethető vissza, hogy ilyenformán a makk fokozottan ingerelhető, amely vélhetően sok férfinak a kedvenc módszere.
Gondoljunk csak bele: a körülmetéletleneknél csaknem egyeduralkodó megoldás a fityma előre-hátra mozgatása a makkon a megfelelő ingerlés eléréséhez. Minden egyéb csak mint mártás és saláta társul ehhez, inkább különleges alkalom, amikor nem ez kerül terítékre. Amikor még nem voltam körülmetélve, jómagam alapvetően négy lehetőség közül szoktam választani:
1. A hagyományos megoldás (ls. fent). Ezt főleg a serdülőkorom elején alkalmaztam, amikor tulajdonképpen még csak ismerkedtem a lehetőségekkel, ez volt a legkézenfekvőbb "megoldás". Gondolom, férfitársaim nagy többsége így van ezzel, aztán sokan végleg ennél maradnak. Aztán egyre ritkábban csináltam így, kezdett kikopni az eszköztárból a következő módszer kárára:
2. Az ingerlést itt úgy végeztem, hogy a fityma közben befedte a makkot, így nagyon finom, lágy feszültséget tudtam elérni és fenntartani, majd amikor már közel volt a vég, egy határozott, de nem hirtelen mozdulattal feszesre teljesen hátrahúztam a fitymát: a magömlés körülbelül azzal egy időben következett be, amikor a fityma átugrott a makk peremén. Ez a megoldás nagyjából középiskolás éveimben volt jellemző, és azért kedveltem nagyon, mert az elélvezés egybeesett azzal a pillanattal, amikor az addig a fityma alatt mintegy "börtönbe zárt" makk teljesen szabaddá vált, és ez nagymértékben megnövelte az élvezetet. Ekkor már rendszeres hátrahúzó voltam, tehát a fedetlen állapot volt számomra a kellemesebb, a természetesebb. A dolog végeztével a fitymát ilyenkor is hátrahúzva tartottam.
3. A harmadik lehetőséget zárójelesen említeném meg, inkább kísérleteztem csak a dologgal. Lényegében megegyezik az előzővel, azzal a különbséggel, hogy az utolsó pillanatban is előre húzva tartottam a fitymát. (Nagyjából így maszturbálhat az, akinek fitymaszűkülete van.) Nem volt igazából túl jó, nem is sokszor csináltam, nagyon hiányzott a szabad makk érzése.
4. A negyedikről (ez lett a kedvencem középiskola vége után fokozatosan) már írtam korábban, és lényegében megegyezik azzal, ahogy egy körülmetélt végez önkielégítést: végig hátrahúzott fityma, az ingerlés a makk pereme mögött kifeszített belső fitymára és a makk egy részére (tipikusan a peremére) koncentrált.
A síkosítás tulajdonképpen abban segít, hogy a negyedik módszert kiterjesszük a teljes makk ingerlésével. Megfelelő síkosítás mellett elérhető, hogy a nagyon érzékeny belső fityma és a makk egyszerre kapjon ingerlést, amely természetesen nagymértékben megnöveli az élvezetet. A következő videóban a hölgy ilyen módon, síkosítóval elégíti ki körülmetélt partnerét:

Természetesen a síkosítás mellett a lehetőségek tárháza csaknem végtelen: akár körülmetéletlenül is érdemes kísérletezni azzal, hogy a végig szorosan hátrahúzva tartott fityma mellett a hímvessző teljes terjedelmét, beleértve a fedetlen makkot is, ingereljük.

1 megjegyzés:

Mikka Makka írta...

Archív:

jovagasufiu 2010.11.17. 07:33:02

Mindenféle maszturbálási tanácsot lehett itt találni: advancedmasturbation.com/. Nagyon jók a különböző maszti technikák (szám szerint 50!), amelyekről kis filmek is vannak itt: advancedmasturbation.com/01.html. S mivel amerikai a lap, a bemutatót mindig körülmetélt pénisszel tartják!
IP-címvadászok kedvence 2011.05.01. 18:52:46

@jovagasufiu: Ott, ahol a legtöbb férfinak lecsonkolták a fitymáját, elég nehéz találni nem körülmetélt péniszt, így nem csoda, ha a bemutatókat mindig körülmetélt péniszekkel tartják.
Hozzáteszem, egy szexshopos ismerősöm pár éve mesélte, hogy az USA-ban és idehaza is mekkora nagy érdeklődés volt, amikor megjelent az első fitymás vibrátor. Azért valamit ez is elmond. A körülmetélés minden, csak nem természetes és nem normális.

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Körülmetélve, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena