2011. augusztus 4., csütörtök

Körülmetélés - a teljes gyógyulás


A kisebb sebszétnyílás miatt az első használatba vétellel igyekeztem kivárni. Ugyanakkor a második ellenőrzés pozitív végeredménye dec. 17-én csütörtökön kellő önbizalmat adott, és a türelmem az előírt egy hét helyett másnapig, péntekig tartott ki.
Ekkor még csak magamat kényeztettem, vasárnap megtörtént az első - nagyon óvatos - behatolás is. Bár az érzékenység még pár napig jelen volt, innentől kezdve teljesen gyógyultnak tekintettem magam.
Azóta - körülmetélten - csak pozitív élményekről tudok beszámolni: higiénikusabb, jobb érzés. Érzékenység tekintetében sem történt semmiféle negatív változás: hála csodálatos feleségemnek - aki mindvégig támogatott -, azóta átéltem életem eddigi legintenzívebb orgazmusát, és nagyon elégedett vagyok (elégedettek vagyunk) a végeredménnyel.
Ebben a saját körülmetélésemről szóló záró posztban még egyszer összefoglalom a tapasztalataimat, az elhatározástól a teljes gyógyulásig:
  1. A fitymámat a körülmetélésem előtt is rendszeresen hátra húzva hordtam, egészen a serdülőkorom elejétől. A tartós hátrahúzást azonban nehéz megvalósítani, ezért azoknak, akik jelenleg hátrahúzók, azt tanácsolom, ne hezitáljanak sokat, menjenek el urológushoz, és végeztessék el a beavatkozást.
  2. Először 2 évvel ezelőtt lett volna lehetőségem a beavatkozást elvégeztetni, akkor - sajnos - halogattam a dolgot. Szerencsére 28 évesen teljesült ez a vágyam, nem bántam meg.
  3. Sok beszámoló írja, hogy a műtét után többeknél a makk fokozott érzékenysége tapasztalható. Amennyiben a műtétre nem fitymaszűkület miatt kerül sor, ez könnyen kiküszöbölhető úgy, ha a műtét előtt legalább 2-4 hétig a fitymát mindig hátrahúzva tartjuk. Én például semmilyen fokozott érzékenységet nem tapasztaltam. Ehhez, amennyiben a fityma magától nem marad tartósan hátul, a korábbi posztokban ismertetett megoldások bármelyike alkalmazható.
  4. Néhány elrettenteni próbáló, a körülmetélést elvből ellenző véleménnyel ellentétben én körülmetéltként ki merem jelenteni, hogy a szexuális funkció, érzékenység a legcsekélyebb mértékben sem csökken. Mindezt úgy tudom állítani, hogy körülmetéletlenként is megtapasztalhattam a szex örömét.
  5. Az önkielégítés egy nagyon picit körülményesebb lehet, de tekintve, hogy én korábban sem használtam ehhez a fitymát, így nálam ez a gyakran emlegetett hátrány sem jelentkezett.
A körülmetélés jó dolog, ajánlom mindenkinek, aki foglalkozik a gondolattal. Érdemes megfontolnia fiatal szülőknek is a fiúgyerekek körülmetéltetését. Tisztább, higiénikusabb, és nem utolsó sorban a hölgyeknek is tetszik, és számukra is biztonságosabb, esztétikusabb, egyszóval jobb megoldást jelent.

1 megjegyzés:

Mikka Makka írta...

Archív:

Matykoh 2011.05.21. 10:46:23

Szia!
Nekem tegnap végezték el a beavatkozást, a barátnőm hülyének is nevezett, hogy ilyeneket csináltatok, de a bizonyos fokú relatív fitymaszűkület miatt (bár az orvosok nem tartották szükségesnek a műtétet) az elején eléggé fájdogált a "behatolás", aztán már tűrhető volt. Sőt :) (hozzáteszem, számára nem volt semmi furcsaság, ami elég érdekes, szerintem... vagy eddig mindenki akivel lefeküdt bajosvolt?)
Mivel csupa-csupa jót olvastam már a körülmetélésről, úgy gondoltam, én is megcsináltatom, miután februárban a fitymafék-szabás sem segített a problémámon (vagyis, hogy merev állapotban nem tudtam visszahúzni a fitymát). Nekem a doki azt mondta, hogy két napig legyen rajta a jelenlegi kötés, aztán nem kell kötözgetni. Kamillázzam. Kaptam antibiotikumot is, az kb 1 hétig vagy kettőig elég. 10 nap múlva megyek kontrollra. Remélem jól sikerült, különben egy életen keresztül gyűlölni fogom magamat. Szerinted elég, ha ezt a két napot kötözgetem, utána lehet szabadon is (egy laza boxer, vagy laza farmerben)?
Mikka-makka 2011.05.21. 10:54:59

@Matykoh: Szia! Szerintem az alapvetően "iskola" függő, hogy melyik doki mit javasol. Úgy tudom, hogy az angolszász országokban nem divat annyira kötözgetni, hanem pontosan úgy csinálják, ahogy leírtad. Nekem 2 kontrollvizsgálatra kellett mennem (1 és 2 hét múlva), én addig végig kötöztem, mert nem akartam, hogy a varrás megsérüljön, és újra kelljen varrni. Szerencsére meg is úsztam. Szerintem tartsd be az orvos utasításait minden esetben - elvégre azért választottad, mert bíztál benne. Ha nem kellemetlen, hogy nincs bekötve, laza alsóban lehet szabadon minden további nélkül. Nekem nagyon kellemetlen volt, hogy a cérna hozzáér az alsóhoz, és szúrós, én ezért (is) kötöztem tovább. Egyébként gratulálok a döntésedhez, biztos vagyok benne, hogy elégedett leszel az eredménnyel.
Matykoh 2011.05.22. 08:48:24

@Mikka-makka: Köszönöm! Még valami. Víz érheti, vagy inkább próbáljam meg óvni a víztől? (preferálván a zuhanyzást)
Mikka-makka 2011.05.22. 08:51:37

@Matykoh: Szia! Anno nekem azt tanácsolták, h. 1-2 hétig ne érje víz (a varratok miatt). Ezt én úgy oldottam meg, hogy a zuhanyzás idejére egy óvszert húztam fel, és természetesen nem irányítottam direktben rá a zuhanyt.
Matykoh 2011.06.30. 20:26:19

@Mikka-makka: Én kukás zacsit húztam a derekamra. Nekem bevált :D Remélem minden rendben lesz és nem fogom megbánni :/
Vastagon tekerték fel, vagy bedagadt, szerinted?

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Körülmetélve, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena