2011. augusztus 4., csütörtök

Körülmetélés - a negyedik kötéscsere


A tegnap esti és ma reggeli egy-egy komolyabb merevedést követően kicsit tartottam az éppen esedékes cserétől. Ez nem volt egészen alaptalan: volt egy nagyon enyhe vérzés, de ami még jobban zavart, hogy úgy tűnt, hogy az alsó részen a seb egy picit szétnyílt.
A kapott tájékoztató szerint az egészet jól beszórtam hintőporral, bár ezt eddig is csináltam, mert meg akartam akadályozni a géz leragadását, mert elég kellemetlen tud lenni amikor azt a varratok közül kell eltávolítani.
A további szétnyílást megelőzendő, igyekeztem egy picit szorosabb kötést felhelyezni, és - annak ellenére, hogy gyakorlatilag napközben már semmi érzékelhető kellemetlenség nincs - az a terület egész nap érzékenyebb volt a többinél, úgyhogy aggódtam, de a munkahelyemen nem akartam megbolygatni a kötést.
Szerencsére ma estére volt beütemezve az ellenőrzés, ezért gondoltam, nagy baj nem lehet, elmondom a doktor úrnak, és ő majd ad tanácsot. Reménykedtem, hogy nem lesz szükség újravarrásra, mert egyébként az egész nagyon szépen gyógyul. Erről viszont majd a következő posztban :).

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Körülmetélve, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena