2011. augusztus 4., csütörtök

Bemutatkozás, előzmények


Miért is hoztam létre ezt a blogot? Mert gyakorlatilag amióta az eszemet tudom, szerettem, ha a fitymám nem fedi a makkomat, és most - fiatal felnőttként - jutottam az elhatározásra, hogy a sok kezdeti próbálkozást véglegesítve végleg megválok tőle. A félreértések elkerülése végett komoly problémám, sőt, semmilyen problémám nem volt vele, mégis, valahogy mindig jobban éreztem magam, ha hátrahúzva tartottam.
 
Körülbelül 6-7 éves lehettem, amikor először megpróbálkoztam a dologgal. Akkor a fitymám szűkebb volt, mint mostanában, és már az első próbálkozások is biztató eredményt hoztak: gyakorlatilag egész nap úgy maradt, és én élveztem a "szabadságot". Hogy pontosan miért alakult ez ki, nem tudom megmondani, de néha, amikor egyszer-egyszer láttam Édesapámat fürdés után, feltűnt, hogy bár körülmetélve nincs, de hátrahúzva tartja. Akkor eldöntöttem, én is így szeretném, azóta - hosszabb-rövidebb szünetekkel - ha tehetem, én is így hordom.
 
10 és 18 éves korom között - a nemiség kibontakozásának időszakában - még néha-néha "használtam" :), de 18 éves korom óta már egy kezemen meg tudnám számolni, hogy akár csak önkielégítéshez is hányszor vettem igénybe. Szóval, 18 éves korom óta gyakorlatilag egyáltalán nem használom, 2 éve pedig már kifejezetten zavar, ha a fityma befedi a makkomat, és annak ellenére, hogy rendszeres hátrahúzó vagyok, nem tudom kiküszöbölni, hogy néha-néha előre ne csússzon, bár legtöbbször azért a helyén marad.
 
Természetesen sokmindent megtettem, hogy állandóan hátul maradjon, erre mind magyar, mind angol nyelven elég sok forrást találtam (az érdeklődőknek ezeket a linkeket egy következő postban összegyűjtöm).
 
Most 28 éves vagyok, rendszeres hátrahúzó, és az elkövetkező fél évben szeretnék átesni az önkéntes körülmetélésen.
 
Ez a blog ennek a folyamatnak a lépéseit fogja megörökíteni, eseményekkel, időpontokkal, képekkel. Remélem, sok embert tudok majd meggyőzni a körülmetélés hasznosságáról, és sokan kísérik figyelemmel a történetemet.

1 megjegyzés:

Mikka Makka írta...

Archív:

Jóvágású 2009.09.09. 12:05:25

Én a www.korulmeteles.hu lap szerkesztője vagyok, 13 éve önkéntes körülmetélt, s csak bíztatni tudlak. Jó ötlet ez a blog, minél többen, minél több helyen mondjuk a magunkét, annál jobb!

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© 2011 Körülmetélve, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena